Pomoc při řešení problémů
FAQ
Než se na někoho obrátíte, přesvědčte se, jestli problém nedokážete vyřešit sami podle nějakého obecně dostupného návodu. Taky dotaz u kolegy může vést k cíli výrazně rychleji, než kontaktování správné osoby.
Pokud se vám nepodaří problém vyřešit, musíte kontaktovat někoho, kdo vám pomůže. Jednání významně urychlí, když budete vědět, co vlastně potřebujete. Pokuste se popsat problém: co nefunguje, co případně vypisuje počítač, jestli se problém týká jen jednoho počítače, nebo je to na počítači nezávislé, apod.
Nechodí mi pošta jen od tohoto konkrétního odesilatele
Náš server jim napiše tuto hlášku (nezkraceně): Client host rejected: AUTO_[A|X]DSL We aren't accept direct connection not from dedicated SMTP servers. Please use your internet provider SMTP Server.
Jde o to, že mnoho poštovnich serveru (včetně našeho) bojuje se spamem mimo jine i tak,ze nepříjíma poštu ze serveru/počítače, kterym se přideluje IP adresa dynamicky (adsl, gprs, ...). Odesilatele ve světě vždycky budou brát za neduvěryhodné, protože jsou za adsl. Čili jak je uvedeno v hlášce, ktera jim je doručena při odmitnuti mailu: Please use your internet provider SMTP Server.
Řešení: Ať to posilaji pres SMTP server od poskytovatele Internetu !!!
Web stránky jsou v nějakém divném kódu
Použijte kódování utf-8 .
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />