Přejít na obsah

Pomoc při řešení problémů

FAQ
Než se na někoho obrátíte, přesvědčte se,  jestli problém nedokážete vyřešit sami podle nějakého obecně dostupného  návodu.  Taky dotaz u kolegy může vést k cíli výrazně rychleji, než  kontaktování správné osoby.

Pokud se vám nepodaří problém vyřešit, musíte kontaktovat někoho, kdo vám  pomůže. Jednání významně urychlí, když budete vědět, co vlastně potřebujete. Pokuste se popsat problém: co nefunguje, co případně vypisuje počítač, jestli se problém týká jen jednoho počítače, nebo je to na počítači nezávislé, apod.

Nechodí mi pošta jen od tohoto konkrétního odesilatele
Náš  server jim napiše tuto hlášku (nezkraceně): Client  host rejected: AUTO_[A|X]DSL  We aren't accept direct connection not  from dedicated SMTP servers. Please use  your internet provider SMTP  Server.
Jde o  to, že mnoho poštovnich serveru  (včetně našeho) bojuje se spamem mimo jine i  tak,ze nepříjíma poštu ze  serveru/počítače, kterym se přideluje IP adresa  dynamicky (adsl, gprs,  ...). Odesilatele ve světě vždycky budou brát za neduvěryhodné,  protože  jsou za adsl. Čili jak je uvedeno v hlášce, ktera jim je doručena při   odmitnuti mailu: Please use your internet provider SMTP  Server.
Řešení: Ať to  posilaji pres SMTP server od poskytovatele Internetu !!!

Web stránky jsou v nějakém divném kódu
Použijte kódování utf-8 .   
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
©2017 Vratislav Kořínek
Návrat na obsah